Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոն
ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ հեռախոսազանգերի կենտրոնը գործում է 2011 թվականի հուլիսի 25-ից: 

Հեռախոսազանգերի կենտրոնը աշխատում է յուրաքանչյուր աշխատանքային օր` ժամը 09:00-ից 18:00-ը, իսկ շաբաթ օրը` ժամը 10:00-ից 16:00-ը: Կենտրոնի հեռախոսահամարն է` 060-54-44-44: Նշված հեռախոսահամարով ընդունվում են հարցադիմումներ՝ հարցեր, առաջարկություններ, դիմում-բողոքներ ցանկացած անձից:

Հեռախոսազանգերի կենտրոնը կազմակերպություններին և ֆիզիկական անձանց տրամադրում է տեղեկատվություն հարկ վճարողների իրավունքների և պարտականությունների, հարկերի, մաքսատուրքերի, մաքսային և այլ պարտադիր վճարների, դրանց հաշվարկման և վճարման կարգերի, հարկային հաշվետվությունների (հաշվարկների, հայտարարագրերի, տեղեկանքների) ձևերի լրացման և ներկայացման կարգերի, ինչպես նաև հարկային ու մաքսային մարմինների և դրանց պաշտոնատար անձանց իրավասությունների և լիազորությունների վերաբերյալ: Միաժամանակ կենտրոնի կողմից ընդունվում են առաջարկություններ և բողոքներ:

Առաջարկություններն ընդունվում են հարկային կամ մաքսային օրենսդրության, գերատեսչական նորմատիվ ակտերի ու վարչարարության կատարելագործման ուղղությամբ:

Բողոքներն ընդունվում են տնտեսվարող սուբյեկտների կողմից հարկային և մաքսային հարաբերությունները կարգավորող օրենսդրության պահանջների խախտման, ինչպես նաև ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ աշխատակիցների գործողությունների և անգործության վերաբերյալ:

Հեռախոսազանգերի կենտրոնը հագեցած է ժամանակակից տեխնիկայով և անհրաժեշտ նորագույն սարքավորումներով:


2017 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն



2016 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն



2015 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն



2014 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն



2013 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


 


2012 թվականի հաշվետվություններ

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն













2011 թվականի հաշվետվություններ